14 Eylül 2017 Perşembe

Benim Maceram Nasıl Başladı ?






                Önceki yazımda da Depersonalizasyon ve Derealizasyonun ne olduğunu neden olduğunu anlatmıştım.Şimdi bu yazda bende nasıl ortaya çıktığından ve bendeki belirtilerinden bahsedeceğim. Biraz geçmişe gidip o anları tekrar yaşayacağım belki biraz üzücü olacak ama...😢



                 Bu hastalık durup dururken olmaz dedik illa ki bi stres sonucu ortaya çıkacaktır ve bende de aynen o şekilde ortaya çıktı.Son bir kaç ayım üzücü olaylarla geçmişti.Kişisel sıkıntılarım, ailevi sıkıntılarım işle ilgili problemlerim ve düğün telaşı 😍 evet bu esnada evlenmeye hazırlanıyordum her şey üst üste gelmeye başlamıştı. Günler sonra baba ocağından ayrılacak , yeni bir şehre ,yeni bir işe ve yeni bir hayata uyum sağlamaya çalışacaktım ve bunun stresi şimdiden sarmıştı bile beni napsam vaz mı geçsem diyecde düşünmedim değildi :))))


                  Neyse bu evrelerin üzerinde çok durmayacağım lakin benim kınamdan düğünümden çokda önemli şeyler vardı ''Depersonalizasyon''.... Yeni hayatıma alışmaya çalışırken mutlu olmam gereken yerde oldukça sıkıntılıydım. Her şeye sıkılır daralır olmuş yeni evimi ve yaşantımı benimseyememiştim. Sanki ait olduğum yer burası değildi ve sanki burda  olmamalıydım.Huzursuzdum, anlam veremediğim şeklide huzursuz ve zamanla geçeceğini umuyordum.



                 Ve  aylar süren maceram işte o gün başlamıştı. İlk iş günümdü ve sosyofobik olmamama rağmen yeni insanlarla karşılacak olağım ihtimali bile strese sokuyordu beni. Ve nihayetinde kaçınılmaz son gelmiş ve ilk iş günümde içeriye girmek için nefes egzersizimi yapmaya başlamıştım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder